.

گریه میکنم به احترام تو گریه میکنم به خاطر خودم

گریه میکنم که تنهایی من کادوی توئه واسه تولدم

میشه چشماتو بهم قرض بدی جای هردومون میخوام گریه کنم

داره دلتنگی کلافم میکنه مث اسمون میخوام گریه کنم

عذاب میکشمو از یاد تو میرم
با خاطرات تو اروم میگیرم
نه میدونی چقدر داغونم از دوریت
نه میفهمی با چه زجری میمیرم



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت23:35---30 مرداد 1392
مرسی باران جان خیلی زیباست وبلاگت
ممنونم ازت عزیزم


نامی
ساعت18:51---27 مرداد 1392
یه لحظه گوش کن خدا…...
جدی میگم!!
نه بچه بازیه ،نه ادا اطوار…
اینور دنیا
حال ” خیلیا ” اصلا خوب نیست…..
یه دستی به زندگیشون بکش لطفا


محمدرضا
ساعت16:16---2 مرداد 1392
سلام به به وبلاگت حرف نداره افرین میشه به به وبلاگ من هم سربزنید خوشحال میشم ونظر دهید -

پریسا
ساعت14:13---2 مرداد 1392
سلام ابجی باران مرسی که لینکم کردی ادرس وبلاگت رو بهم بده تا منم لینکت کنم.روزخوش خدانگهدار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : baran تاریخ : 30 / 4 / 1392برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

سکــــوتــــــــ … رســا تــرین فــریــاد یک ” زن ” است … وقتی سکوتـــــ میکند … وقتی بحث نمیکند … وقتی برای بهـ کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند … بــفــهــم ..! کهـ واقعــآ آسیب دیدهـ است …
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 4066
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 161
تعداد آنلاین : 1


کد موزیک

دریافت کد بارش ستاره از بالای وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

مرجع وبلاگ نویسان جوان

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت
شارژر پاور بانک