.

میـ شـــود کمــی بهـ یادمـ بآشـی؟…

میـ دآنــمـ {!}

کــآر دآری {!}

سرت شلــوـغ اَسـت {!}

همیــن کـه فقـط لحظــه اـی بـه ذهنـت خطـور کنــد ،

یــک جآیی،..

کســی وقتِ خوآبــ ـش

برآیِ تـو اشک میـ ریزـد!…

کآفیــست…

 

lovely pic smsplz-com (3)

 



نظرات شما عزیزان:

اجی محدثه
ساعت10:08---9 مرداد 1392
آخی چ عکس نازی

zohal
ساعت21:35---6 تير 1392
نكند فكر كني در دل من مهر تو نيست/گوش كن نبض دلم زمزمه اش با تو يكي ست.

حبیب
ساعت14:01---4 تير 1392
سلام مرسی که اومدی به من سر زدی
فقط نمیدونم چرا لینک نمیشی اگه میتونی بیا داخل وبلاگم خودت لینکتو ثبت کن من جاهای دیگه امتحان کردم شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : baran تاریخ : 4 / 4 / 1392برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

سکــــوتــــــــ … رســا تــرین فــریــاد یک ” زن ” است … وقتی سکوتـــــ میکند … وقتی بحث نمیکند … وقتی برای بهـ کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند … بــفــهــم ..! کهـ واقعــآ آسیب دیدهـ است …
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 4066
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 161
تعداد آنلاین : 1


کد موزیک

دریافت کد بارش ستاره از بالای وبلاگ

Digital Clock - Status Bar

مرجع وبلاگ نویسان جوان

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت
شارژر پاور بانک